lørdag den 16. november 2013

Men jeg læser!

Indrømmet: Jeg får ikke blogget så meget for tiden, for jeg har travlt. Jeg læser. Jeg læser svære teoritekster, jeg læser australske klassikere, jeg læser bøger jeg skal anmelde, jeg læser digte af Yahya Hassan. Jeg læser så meget, at bøger nogle gange hænger mig langt ud af halsen.

Bøgerne hober sig op på mit skrivebord, og nogle gange kan jeg ikke lade være med at spekulere på, om det nu også var så smart, at den 14-årige Mettes drøm om et liv med litteratur gik i opfyldelse? Lige indtil jeg (endelig) læser en god bog eller oplever en god forelæsning. Så giver det hele mening.

Og det gjorde det også, da min veninde postede den her video på min facebookvæg:



3 kommentarer:

  1. Du låner bare! Synes den er så skøn og det er godt at der findes sådan nogle mænd :-)

    SvarSlet